27.5.18

Once Upon a Time in Turkey

Randomien keskuudessa minun yleensä oletetaan olevan joko 1) ulkomaalainen, 2) homoseksuaali tai 3) ulkomaalainen homoseksuaali.

Vuoden 2014 kesänä Rothschild-sukuun kuuluvan Lambert-suvun perheyritys Naton Gladio-operaatioista tunnetun Turkin Alanyassa tapahtui kuitenkin poikkeama.

Istuskelin vertaisryhmäni kanssa eräällä keskustan ulkoterassilla, kun äkillisesti huomasin horisontissa kuinka nuori tyttö hysteerisesti osoitteli minua ja samalla esitteli puhelintaan niin ikään minua ällistyneesti skannanneelle laumalleen.

Aikansa tutkailtuaan kyseinen neljän hengen ryhmä alkoi varoen lähestyä minua. Ryhmän iäkkäin miespuolinen jäsen ilmoitti, että he olivat Israelista kotoisin oleva perhe, joka oli Alanyassa lomalla.

Tämän jälkeen perheen tyttö ilmoitti minun olevan hänen Israelissa asuvan poikaystävän kaksoisolento. Todisteeksi hän esitti puhelimesta kuvaa, joka kieltämättä muistutti minua enemmän kuin kukaan toinen on koskaan muistuttanut. 

Vertaisryhmäni ei pitänyt oletettua yhdennäköisyyttä kummoisena, joskin minusta tilanne oli ratkiriemukas. 

Tämän jälkeen ystävällinen ja mukava israelilaisperhe kuvautti minut ja katosi yleisön vilinään.

Ehkä kyseessä oli minorityreportmainen Sayeret Matkalin mindfuck-projekti?