Lavastetuista hyökkäyksistä puheen ollen, pohjoismaalaisena olen aina ollut tietoinen vuoden 1994 M/S Estonia -matkustajalaivan uppoamis-syyn kiistanalaisuudesta. Onko sinulla jotain sanottavaa tästä vielä 2000-luvun alkupuolella laajasti keskustellusta aiheesta?
Merivoimien tulisi olla kiinnostuneita M/S Estonian puolen tunnin uppoamisesta, sillä mikäli virallinen versio pitää paikkansa, alukset uppoavat keulaportin irrottamisella nopeammin kuin torpedoilla.
M/S Estonian nostaminen on yksinkertainen perusoperaatio, ja se olisi ollut yhtä helppo operaatio vuonna 1994.
Upotettiinko M/S Estonia räjähteillä?
Itsestään selvästi. Kaikki sen tietävät. Itse asiassa, viime viikolla (kesäkuu, 2020) nostettiin syytteet jälleen kahta ruotsalaista Estonia-tutkijaa vastaan, koska he tekivät tutkimuksia Estonian hylyllä.
Tosiaan, kuulin syytteiden nostamisesta.
Ruotsinjuutalainen Ronnie Jacobsson ajoi syytteitä viimekierroksella Jutta Raben ja Gregg Bemisin tapauksessa tasan 20 vuotta sitten.
Vuonna 2000 saksalainen Rabe ja amerikkalainen Bemis tekivät uhrien omaisten puolesta sukelluksia Estonian hylylle, mutta rikollisverkostolle automaattisesti työskentelevä Suomen rannikkovartiosto yritti estää heidän sukelluksensa lapsellisesti häiritsemällä Rabea ja Bemistä vesitykeillä.
Päätöksen Raben ja Bemisin pidättämisestä teki tänään kamarisyyttäjä Ronnie Jacobsson. Jacobssonin mukaan kansainvälinen etsintäkuulutus ei ole tällä hetkellä ajankohtainen, mutta hän ei sulkenut pois tätä mahdollisuutta tulevaisuudessa. —MTV3-STT-TT, 11.10.2000
Miksi Ruotsin viranomaiset ovat niin ankaria jokaiselle joka yrittää tutkia M/S Estoniaa?
Lähes 900 ihmistä Estonian upottamisessa hukuttaneet massamurhaajarikolliset joutuvat asettamaan syytteeseen, pidättämään tai murhaamaan pelotteeksi jokaisen, joka yrittää sukeltaa Estonian hylylle.
Tämä johtuu siitä, että jos Estonian rungon reiät videoidaan sukellusrobotilla, hylyn runko 3D-mallinnetaan pinnalta käsin tai vielä parempaa - hylky nostetaan, koko länsimaisen sivilisaation uskottavuus romahtaa ikuisesti.
Lentävä matto vedetään niin sanotusti pois maailman alta, sillä kaikkien maiden kaikki Estonian uppoamistutkintaan osallistuneet onnettomuustutkijat, asian-tuntijat, tiedustelu- ja armeijaviranomaiset, rikollismedian valeuutistoimittajat, kansalaisiaan vihaavat kansanedustajat jne ovat valehdelleet tästäkin kansan-murhasta aina.
Betonishow?
Surkuhupainen syy sille miksei Estoniaa ole peitetty betonilla on se, että Itämeren pohja on niin mutainen, etteivät rikolliset onnistuneet hakkaamaan betonia kiinni liejuun. *naurua*
Vaikka betonipelleilystä oli lopulta pakko luopua, oli Estonian onnettomuus-tutkinnan sukellusoperaatioiden johtaja Johan Franson jo kerennyt kippaamaan sorakuormia rungon reikien päälle. Kaikki nämä henkilöt ovat vastuuvelvollisia Estonian upotukseen ja/tai uppoamissyyn salaamiseen.
Avo Piht?
0:50
Pelastuneiden nimilistojen teennäinen sekavuus johtui siitä, että tähän samaan aikaan M/S Estonian upottaneet rikolliset etsivät ja kaappasivat Ruotsin ja Suomen sairaaloista kaikki ne selviytyjät, jotka olivat nähneet Estonian varakapteenin Avo Pihtin.
Kaikki M/S Estonian upottamiseen ja tutkinnasta valehteluun osallistuneet rikolliset ovat edelleen vapaina ja he ovat murhanneet kymmeniä todistajia, kuten Estonialta pelastuneen varakapteenin Avo Pihtin, joka kaapattiin Turun sairaalasta.
Piht katosi Turun sairaalasta sen jälkeen, kun Viron pääministeri Mart Laar oli käynyt haastattelemassa häntä. Piht oli kertonut Laarille, että Estonialla oli tapahtunut terroristihyökkäys. Tämän jälkeen Piht katosi, eikä hänestä ole kuultu sen jälkeen.
Estonian tutkimuslautakunnan johtaja Kari Lehtola ilmoitti tiedotustilaisuuden aikana, että mm. Reuters oli raportoinut, että A) Piht on elossa, B) Pihtiä oli haastateltu ja C) Piht tämän jälkeen katosi.
Vaikka Lehtolan mainitsema Reutersin artikkeli olisi pyyhitty saman tien pois maailmankartalta, sillä ei ole mitään merkitystä, koska tumpelo Lehtola möläytti artikkelin sisällön jakaen jälleen kerran liian yksityiskohtaista tietoa, joka todistaa, että varakapteeni Piht ja Pihtin nähneet selviytyjät kaapattiin ja tapettiin.
Kerro lisää räjähteistä.
Koska M/S Estonian keulaportti ja keularamppi olivat uppoamisen aikaan kiinni, joutuivat skandaalimaisen epäpätevät Ruotsin merivoimat räjäyttämään keulaportin irti merenpohjassa. Tämän seurauksena keulaportin "etsintä ja nostaminen" kesti monta viikkoa.
M/S Estonian rakentaneen Meyer Werft -telakan palkkaama asiantuntijajoukko GGE (German Group of Experts) on huomioinut vuoden 1999 raportissaan, että Estonian keulassa on tapahtunut useita räjähdyksiä.
Kuka upotti M/S Estonian ja miksi?
Estoniaa käytettiin venäjänjuutalaisen Voronin-suvun tallinnalaisen Kosmos Association -yrityksen avaruusasetekniikan salakuljettamiseen Israeliin. Voronin-suvun ja Kosmos-kiskan edustaja Aleksander Voronin oli Estonialla uppoamisyönä, mutta hän harmillisesti selvisi hengissä ja pakeni Israeliin.
Omaisten ja uhrien pilkkaamiseksi sekä nöyryyttämiseksi yhtäkään ruumista ei ole tähän päivään mennessä nostettu Estonialta, koska räjähteiden voimasta autokannen alla olevia c-luokan palasina olevia ruumiita ei voi laittaa keulaporttifantasian piikkiin.
Aleksander Voroninin laivalle unohtama salkku kuitenkin sukellettiin hylystä välittömästi. Pitkien ja sekavien sukellusten jälkeen salkku lopulta löydettiin Estonian varakapteenin Avo Pihtin hytistä. Piht oli sama henkilöhahmo, josta juuri hetki sitten mainitsin, joka lopulta kaapattiin Turun sairaalasta ja hiljennettiin.
Ruotsin hallitus valitsi Rothschild-suvun omistaman Halliburtonin alihankkijan Rockwaterin suorittamaan Estonian hylyn sukellukset. Sukellusten jälkeen Rockwater tuhosi kaikki merkittävimmät videot ja loput videot sittemmin katosivat arkistoista.
Tallinnan satamassa Ruotsin armeijan rekat ajoivat laivaan ja Estonian saavuttua Tukholman satamaan rekat jatkoivat matkaa Arlandan lentokentälle.
Lentokentällä lasti lastattiin mm. amerikanjuutalaisen keskuspankkiirin Maurice R. Greenbergin sekä unkarinjuutalaisten miljardöörien László Goldschmiedin ja István F. Udvar-Házyn omistamiin lentokoneisiin, josta matka jatkui "Egyptin vieressä olevaan kolmanteen maahan" eli Israeliin.
Vallitsevan järjestelmän rehellinen toimittaja Sven Anér selvitti, kuka omisti lentokoneet, jotka kuljettivat Ruotsin ja Suomen sairaaloista kaapatut selviytyjät pois Ruotsista. Anérin selvitysten jälkeen rehellinen toimittaja Christopher Bollyn huomioi, että koneet olivat mm. kolmen juutalaisen miljardöörin omistuksessa: Maurice R. Greenberg (American International Group, AIG) sekä László Goldschmied ja István F. Udvar-Házy (International Lease Finance Corp, ILFC). Koska viimeisin asesalakuljetus oli Estonian autokannella Itämeren pohjassa, käytettiin koneita tällä kerralla todistajien kadottamiseen.
Vuonna 2006 johtavin Estonia-tutkija Christopher Bollyn haastattelee vaimoaan ja M/S Estonialta selvinneiden omaisten järjestöä pöyrittävää Helje Kaskelia, jonka edellinen aviomies Urmas Alender kuoli Estonialla.
11. syykuuta 2001 molemmat WTC-torneihin osuneet lentokoneet osuivat kerroksiin, jotka sattuivat olemaan "tietokonehuoneita". Tietokonehuoneet joihin ensimmäinen kone osui olivat Maurice R. Greenbergin pojan Jeffrey Greenbergin omistuksessa - sama juutalainen rikollissuku, joka on osallisena myös M/S Estonian asesalakuljetuksissa ja laivalta selviytyneiden katoamisissa.
Normaalisti armeija käyttää omiin kuljetuksiinsa omia laivojaan, mutta koska Estonialla tehdyt asesalakuljetukset olivat kansainvälisen rikollisverkoston salainen operaatio, käytettiin tavallista matkustajalaivaa näihin salakuljetuksiin. Laivan matkustajat toimivat "ihmiskilpinä" jos joku olisi halunnut estää salakuljetukset upottamalla aluksen, kuten lopulta kävikin.
Kun Estonian asesalakuljetukset paljastettiin näennäisesti vuonna 2004, Ruotsin hallitus oli pakotettu perustamaan komission tutkimaan salakuljetuksia. Tämä niin sanottu "komissio" koostui tasan yhdestä henkilöstä, ruotsinjuutalaisesta Johan Hirschfeldtistä.
Johan Hirschfeldt
Vuonna 2006 Hirschfeldt ilmoitti kuuden sivun "tutkimusraportissaan", että "kyllä, armeija salakuljetti Estonialla jotain, mutta asiasta ei tarvitse keskustella enempään". Hirschfeldt myös julisti kaiken epäoleellisen tutkintamateriaalin salaiseksi 70 vuodeksi ja tuhosi kaiken oleellisen aineiston.
Todellisuudessa M/S Estonian upotus ja lähes 900 ihmisen massamurha oli WTC 7:n tapaan jälleen yksi kansainvälisten juutalaisten keskuspankkiirien projekti.
Amerikanjuutalainen keskuspankkiiri Maurice R. Greenberg. Greenberg omisti lentokoneet, joilla kuljetettiin M/S Estonian avaruusaselasteja Ruotsista Israeliin. Greenbergin poika Jeffrey Greenberg omisti WTC-tornin tietokonehuoneista koostuneet kerrokset, joihin ensimmäinen lentokone osui.
Kuinka selkeitä M/S Estonian, WTC 7:n, Apollo-lentojen ja vastaavien valheiden pitää olla ennen kuin suomalaiset ja pohjoismaalaiset alkavat valittaa asiasta?
Historiallisesti Suomen tai minkään toisen maan kansalaisia ei ole koskaan kiinnostanut yksikään tärkeä asia, eikä heitä koskaan tule kiinnostamaan yksikään tärkeä asia.
Kuten sanoin aikaisemmin, suomalaisilla ei ole koskaan ollut mitään tasovaatimuksia mediasta, koululaitoksesta, kansanedustajista, armeija- ja tiedusteluviranomaisista tai mistään muustakaan tärkeästä asiasta.
Jos suomalaisia oikeasti kiinnostaisi ensimmäistä kertaa tehdä jotain älykästä ja tuloksia tuottavaa, he kieltäytyisivät osallistumasta äänestysleikkiin, tv:n tuijotukseen, rikollismedian rahoittamiseen jne, kunnes M/S Estonian hylky on nostettu ja oikeasti tutkittu sekä aluksen upottaneet rikolliset ja uppoamissyystä edelleen valehtelevat mediarikolliset on pidätetty ja teloitettu.