29.12.22

Kansainväliset juutalaiset keskuspankkiirit


Natsipuolueen rahat tulivat kansainvälisiltä juutalaisilta keskuspankkiireilta, kuten Kurt von Schröderiltä, joka tarkoittaa sitä, että natsi-Saksa oli kansainvälisten juutalaisten keskuspankkiirien projekti. Natsien rikokset ovat juutalaisten rikoksia.[1]


Kommunistipuolueen rahat tulivat kansainvälisiltä juutalaisilta keskus-pankkiireilta, kuten Jacob Schiffiltä, joka tarkoittaa sitä, että bolševikki-Neuvostoliitto oli kansainvälisten juutalaisten keskuspankkiirien projekti. Kommunistien rikokset ovat juutalaisten rikoksia.[2]


Fasistipuolueiden rahat tulivat kansainvälisiltä juutalaisilta keskuspankkiireilta, kuten Juan Marchilta, joka tarkoittaa sitä, että Espanjan ja Italian fasistipuolueet olivat kansainvälisten juutalaisten keskuspankkiirien projekteja. Fasistien rikokset ovat juutalaisten rikoksia.[3]


Kansainvälisten juutalaisten keskuspankkiirien järjestämissä ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa juutalaisnatsit, juutalaiskommunistit ja juutalais-fasistit tuhosivat yli sata miljoonaa ei-juutalaista.

_________________________

[1] Astor, Bechstein, Bethmann, Deterding, Dillon, Du Pont, Funk, Goldman, Goldschmidt, Hanfstaengl, Hohenlohe, Kahn, Kirdorf, Kuhn, Loeb, Mandl, Mendelssohn, Oppenheim, Oppenheimer, Rockefeller, Rothermere, Rothschild, Sachs, Samuel, Sarnoff, Schacht, Schnitzler, Schröder, Silverberg, Stauss, Stein, Trebitsch-Lincoln, Wallenberg, Warburg, Wittgenstein, Worms.

[2] Aschberg, Breitung, Guggenheim, Hanauer, Kuhn, Loeb, Morgan, Rockefeller, Schiff, Warburg.

[3] Oddly enough, the "Fascists", the Falange, was led by two marranos, General Franco and his financial backer, Juan March. March paid for Franco's return to Spain with a $2 million credit at Kleinwort's of London. In July, 1936, March placed $82 million of securities in Nationalist accounts. He deposited $1.5 billion in gold at the Bank of Italy, 121.5 metric tons greater than the gold reserve of most nations. —Eustace Mullins, The World Order: Our Secret Rulers, 2nd ed., Ezra Pound Institute of Civilization, Staunton, (1992), s. 143-144.