17.3.22

Intti ja sivari Oyj

Järjestelmän tutkimus

Jotta voitaisiin tehdä järkeviä tietokoneistettuja talouspäätöksiä sodasta, pääsääntöisestä talousvauhtipyörästä, on tarpeellista jakaa aineelliset logistiset arvot jokaiselle sotarakennelman ainesosalle - henkilöstölle ja materiaalille.

Tämä menetelmä alkaa selkeällä ja suoralla sellaisen rakennelman ali-järjestelmän kuvauksella.

Kutsunnat (kuten sotilaspalveluksessa)

Vain muutamat pyrkimykset ihmisen käytöksen muokkaamisessa ovat merkittävämpiä tai tehokkaampia kuin sosiaalis-sotilaallinen laitos, joka tunnetaan kutsuntoina.

Kutsuntojen tai toisten sen kaltaisten laitosten pääsääntöinen tarkoitus on pelottelun kautta juurruttaa yhteiskunnan nuoriin miehiin epäkriittinen johtopäätös, että hallitus on kaikkivaltias. Pian hänelle opetetaan, että rukous on hidas siihen vastakohtaan nähden, jonka luoti voi saavuttaa hetkessä.

Siten 18 vuotta elämästään uskonnollisessa ilmapiirissä koulutettu mies voidaan tämän hallituksen vekottimen kautta hajottaa, kitkeä haaveista ja harhoista vain muutamassa kuukaudessa. Sitten kun se johtopäätös on juurrutettu, kaikesta muusta tulee helppoa juurruttaa.

Vieläkin mielenkiintoisempi on menetelmä, jolla nuoren miehen vanhemmat, jotka oletettavasti rakastavat häntä, voidaan taivuttaa lähettämään hänet sotaan kuolemaan.

Vaikka tämän työn mittakaava ei salli tämän aiheen laajentamista täysiin yksityiskohtiin, siitäkin huolimatta hävytön yleisesitys tulee olemaan mahdollinen ja voi palvella paljastamaan nuo tekijät, joiden täytyy olla mukana jossain numerollisessa muodossa sosiaali- ja sotajärjestelmien tietokone-analyysissä.

Aloitamme kutsuntojen kokeellisella määritelmällä.

Kutsunnat (siviilipalvelus jne) on pakollinen yhteiskunnallinen uhrauksen ja orjuutuksen laitos, jonka kehittivät keski-ikäiset ja iäkkäät tarkoituksena painostaa nuoriso tekemään julkinen likatyö.

Sen lisäksi se palvelee tekemään nuorista yhtä syyllisiä kuin vanhemmat, tehden siten vanhempien arvostelusta nuorten taholta epätodennäköisempää (sukupolvellinen vakaaja). Se markkinoidaan ja myydään yleisölle "isänmaallisuus = kansallista" -palvelulipukkeella.

Kun kutsuntojen suora talousmääritelmä on saavutettu, sitä määritelmää käytetään alleviivaamaan rajoja rakennelmassa nimeltä Ihmisarvojärjestelmä, joka vuorostaan käännetään peliteorian ehtoihin.

Sellaisen orjatyöntekijän arvo annetaan Ihmisarvojen taulukossa, taulukko, joka on hajotettu lajikkeisiin älykkyys, kokemus, kutsuntojen jälkeinen työvaatimus jne.

[...] [Ihmisarvojen taulukon] ongelmat perustuvat raskaasti sota-ajan vakoilun havaintoihin ja aineistoon sekä monen tyyppisiin psykologisiin testeihin. Mutta epähienot matemaattiset mallit (algoritmit jne) voidaan suunnitella, ellei ennustamaan, ainakin ennalta määrittämään nämä tapahtumat maksimaalisella varmuudella.

Se mikä ei ole olemassa luonnollisella yhteistyöllä on siten vahvistettu laskelmoidulla pakolla.

Ihmiset ovat koneita, vipuja, joihin voi tarttua ja kääntää. Ja on vain vähän todellista eroa yhteiskunnan ja kenkätehtaan automatisoinnissa.

Toimeenpano

Tekijä I

Kuten jokaisessa sosiaalijärjestelmässä, tasapaino saavutetaan ainoastaan ymmärtämällä ja tilittämällä ihmisen luonne (teot/toimintamallit).

Epäonnistuminen sen tekemisessä voi olla, ja yleensä on, tuhoisaa.

Kuten muissa ihmissosiaalisuunnitteluissa, yhden tai toisen pakottamisen muoto (tai kannustin) on välttämätön kutsuntojen onnistumisen kannalta.

Toiminnan ja vastavaikutuksen aineelliset perusteet täytyy soveltaa kumpaankin, sisäiseen ja ulkoiseen alijärjestelmään. Kutsuntojen turvaamiseksi yksilön aivopesu/ohjelmointi ja kumpikin, perheyksikkö ja vertaisryhmä, täytyy sitoa ja tuoda hallintaan.

Tekijä II - Isä

Kotitalouden miehen pitää olla sisäsiisti, jotta voidaan varmistua siitä, että poika tulee kasvamaan oikealla sosiaalikoulutuksella ja asenteilla. Mainostusmedia jne ovat sitoutuneet pitämään huolen siitä, että tuleva isä on tossun alla ennen tai mennessään naimisiin.

Hänelle opetetaan, että hän joko sopeutuu hänelle määrättyyn sosiaalikoloon tai hänen seksielämä tulee linkuttamaan ja hänen hellävarainen seurustelu tulee olemaan nolla. Hänet saadaan näkemään, että nainen vaatii enemmän turvaa kuin järkevää, säädyllistä tai kunnioitettavaa kohtelua.

Siinä vaiheessa, kun hänen poikansa pitää mennä sotaan, isä (selkärankana hyytelöä) tulee mieluummin läimäyttämään aseen pojan käteen kuin riskeeraa vertaisryhmänsä epäluottamuksen tai tekee itsestään teeskentelijän ylittämällä panoksensa, joka hänellä on mielipiteensä tai itsetuntonsa kautta.

Poika tulee menemään sotaan tai isä tulee nolatuksi. Joten poika tulee menemään sotaan, koska todelliset tarkoitusperät eivät pidä puoliaan.

Tekijä III - Äiti

Ihmisyhteiskunnan naisainesosaa hallitsee ensisijaisesti tunne ja toisena järki. Järjen ja mielikuvituksen välisessä taistelussa mielikuvitus voittaa aina - satumaailma valitaan. Aineelliset vaistot hallitsevat siten, että lapsi tulee ensin ja tulevaisuus tulee toisena.

Nainen vastasyntyneen lapsen kanssa on liian sinisilmäinen nähdäkseen varakasta miestään tykinruokana tai orjatyön halpana lähteenä. Nainen tulee kuitenkin ehdollistaa hyväksymään siirtymä "todellisuuteen" sen saapuessa tai aikaisemmin.

Kun siirtymästä tulee vaikeammin hallittava, perheyksikkö pitää tarkasti hajottaa, ja valtion hallitsemista julkisista koulutuskeskuksista ja valtion pyörittämistä päiväkotikeskuksista täytyy tulla yleisempiä ja laillisesti pakotettuja, jotta voidaan aloittaa lapsen irrottaminen äidistään ja isästään varhaisella iällä. Käyttäytymislääkkeiden rokottaminen voi nopeuttaa lapsen siirtymää (pakollista).

Varoitus: naisen vaistomainen viha voi syrjäyttää hänen pelkonsa. Ärtyneen naisen voimaa ei tule koskaan aliarvioida, eikä hänen voimaa tossun alla olevasta aviomiehestä tule myöskään koskaan aliarvioida. Se sai naisille äänet vuonna 1920.

Tekijä IV - Poika

Sodanaikainen itsevarjelun henkinen paine ja tyypillisen lauman itseään palveleva asenne, jolla on vaihtoehtona välttää taistelukenttää - jos poika voidaan painostaa lähtemään - on lopulta kaikki tarvittava painostus ajamaan poika sotaan. Häneen kohdistuvat hiljaiset kiristykset ovat uhkauksia: "Ei uhrausta, ei ystäviä; ei kunniaa, ei tyttöystäviä."

Tekijä V - Sisko

Ja entäpä pojan sisko? Hänen isänsä antaa hänelle kaikki elämän hyvät asiat ja opettaa hinnasta huolimatta odottamaan samaa tulevalta aviomieheltään.

Tekijä VI - Karja

He, jotka eivät käytä aivojaan, eivät ole parempiosaisia kuin he, joilla ei ole aivoja. Ja siten tästä meduusojen järjettömästä parvesta: isästä, äidistä, pojasta ja tyttärestä tulee hyödyllisiä työjuhtia tai saman kouluttajia.

_________________________